Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~itardiusz | użytkownik

imię i nazwiskoMajk adresRybnik zarejestrowany24.08.2006 @20:16:31 ostatnio na stronie18.11.2011 @11:02:10


POSZUKUJĘ MODELI I MODELEK DO WSPÓŁPRACY.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.marcol.pl
digarty40 komentarze163 posty na forum4

komputer / sprzęt
nikoś, szkiełka i parę filtrów

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~virusxt    29.04.2011 @21:38:52
No będzie ciężko bo zdjęcie było robione tak o na spacerze z narzeczona
~Skywalker    25.04.2011 @22:00:40
~magician    19.01.2010 @22:33:45
Hmmmmm. Gdzies Cie juz widzialem....
-agat25    08.03.2009 @22:59:44
witam w grupie i pozdrawiam serdecznie !!!!!!!!!!!!!
~mount    09.12.2008 @16:09:58
nie jest to spam

zapraszam na Przedświąteczny Zlot w Rybniku!
odbędzie się on 19 grudnia, od godziny 18:00,
zbiórka na rynku przy lodowisku

jeśli będziesz na zlocie, zgłoś swój udział w temacie,
podanym w mojej stopce znajdziesz tam również
szczegóły związane ze zlotem
~Delikatna200    04.10.2008 @15:41:43
dzięki wielkie
pozdrawiam
~entree    24.01.2008 @22:00:06
bez przesady
~Ominous    17.10.2006 @12:30:23
dzieki za "obserwacje" :P
~mkroot2    04.10.2006 @01:26:36
dzięki
_______
ble ble ble, bla bla bla

http://mkroot2.digart.pl/
http://mkroot.digart.pl/
~Skagen    21.09.2006 @23:25:45
i tak sie naczekalem bo w tym miejscu ciezko o chwile bez aut
~Skagen    21.09.2006 @23:20:12
dzieki
wolalem bez aut
bo byloby za jasno co odwracaloby uwage np. od ksiezyca
~Skagen    21.09.2006 @22:52:00
masz photoshopa? to wystarczy wykadrowac
zapraszam do mnie
~bobbolino    20.09.2006 @18:54:02
dziekuje za komentarz i pozdrawiam.
_______
even the smallest person can change the course of the future
~olszanski    25.08.2006 @11:46:08
straszne dzięki - nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy - dzięki takim komentarzom chce się pracować
_______
War doesn't determine who is right, war determines who is left

Umysly mierne potepiaja wszystko, co przechodzi ich miare
~fika    24.08.2006 @22:18:45
hehe Ze swietna To Bym Nie Powiedziala .. Ale Milo To Uslyszec ... Cmok
~fika    24.08.2006 @20:50:22
Dziekuje ;]
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt